Обратна връзка

Осигуряването на отлично клиентско обслужване е сред основните приоритети на работа на “ТИ БИ АЙ Банк” ЕАД. Ние се стремим към постоянно подобряване на качеството и бързината на обслужване, за което безценна помощ ни оказва обратната връзка, която ни давате.

Подаване на писмено оплакване или жалба може да направите писменно в офис на Банката по стандартна бланка, която може да видите ТУК.

Предлагаме на вниманието Ви извадка от "Политика за жалби" на TBI Bank, чрез която да се запознаете с всичко необходимо свързано с подаването на жалби към Банката.

Ако имате въпроси, мнения или препоръки, ще сме благодарни да ги споделите с нас чрез формата по-долу или да се свържете с Центъра ни за обслужване на клиенти или да посетите някой от офисите ни в страната.

Важно

Не изпращайте съобщения, съдържащи поверителна информация по електронен път. Сигурността на информация, изпратена по eлектронен път, въпреки всички взети мерки за безопаност, не може да бъде напълно гарантирана и има вероятност да бъде използвана от трети страни.

Валутни курсове

  • EUR

    • Купува
      1.95100
    • Продава
      1.95900
    • Фиксинг
      1.95583
  • USD

    • Купува
      1.79600
    • Продава
      1.89600
    • Фиксинг
      1.84739
  • GBP

    • Купува
      2.23300
    • Продава
      2.35300
    • Фиксинг
      2.29342
  • CHF

    • Купува
      1.75500
    • Продава
      1.87500
    • Фиксинг
      1.81213
към 26 Октомври 2015